
شنیدم فیلمش با فروش بالایی که داشت توقیف شد...شنیدم کلی اعتراض کردند؟...اما اعتراض برای چه؟
حتی اگر این فیلم مجانی هم باشد ارزش دیدن ندارد...فقط عمر گرانبهایتان را تلف می کند.
ادامه مطلب را برای خواندن نقد من بر این فیلم ببینید!
آن چه یک نوجوان باید بداند!...ما را در سایت آن چه یک نوجوان باید بداند! دنبال میکنید
برچسب: نقدی بر فیلم بارکد,نقدی بر فیلم لانتوری,نقدی بر فیلم ایستاده در غبار,نقدی بر فیلم کوچه بی نام,نقدی بر فیلم ملبورن,نقدی بر فیلم طعم گیلاس,نقدی بر فیلم ماهی و گربه,نقدی بر فیلم فروشنده,نقدی بر فیلم دختر,نقدی بر فیلم ساکن طبقه وسط, نویسنده: بازدید: 20